کلبه عـکس و شعر







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





خداییش بد منو تنها گذاشتی...

خداییش این طوری بود حال و روزم

خداییش حقمه اگه بسوزم؟؟؟؟

من و از دست حرفات خسته کردی...

خداییش بد منو وابسته کردی...

اخه تو مشکلم رو می دونستی...

خداییش تو می خواستی می تونستی...

جواب مهربونیمو ندادی...

نگو نه قدرمو نمی دونستی...

منو از دست حرفات خسته کردی...

خداییش بد منو وابسته کردی...

جوانیمو ازم راحت ربودی...

خداییش اون که می گفتی نبودی...

انصافا تو رفاقت کم گذاشتی...

من عاشق رو اصلا دوست نداشتی...

دل تنهام که رسما با تو بود

خداییش مشکل از من یا تو بود...

حالا که رفتیو از من جدایی....

سوالم اینه حقم بود خدایی؟؟؟؟

خداییش حقمه تو اوج دردم....

پیشم باشی و دنبالت بگردم...

بهم عاشق شدن رو یاد دادی...

خداییش ساده بودم میدونستم....

زیادی تو رو سر تر میدونستم...

منو از دست حرفات خسته کردی....

خداییش بد منو وابسته کردی....

جوانیمو ازم راحت ربودی...

خداییش اون که می گفتی نبودی...

من عاشق رو تو تنها گذاشتی...

اصلا چی شد رو عشقم پا گذاشتی؟؟؟

خداییش یادتم هر جا که باشم...

خداییش عشقمی اگه نباشم....

منو به بدترین شکل جا گذاشتی...

خداییش بد منو تنها گذاشتی...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ابوذر در 15:33 | |